Facebook Pixel

Често задавани въпроси

Въпроси и отговори
Не живея в България и нямам възможност да участвам пряко в дейностите по обзавеждането. Как мога да знам дали поръчката ми се осъществява коректно?
  • Ние правим подробни снимки на всички мебели и извършени работи по Вашата поръчка, които Ви изпращаме своевременно в електронен вид, за да сте наясно с степента на завършеност на проекта и качеството на изпълнени
Мога ли да поръчам и допълнителни продукти, които не намерих на сайта ви?
  • Да. Ние се стремим да предлагаме на клиентите си широка гама услуги и продукти. Посочете всичко допълнително, което Ви е нужно, в полето за коментари при задаване на поръчката и ще направим всичко възможно, за да удовлетворим желанията Ви.
Какви са сроковете за изпълнение и доставка?
  • Максималният срок да изпълнение на стандартна поръчка е 30-45 дни от извършването на договореното авансово плащане.
Има ли възможност за експресна услуга?
  • Експресната услуга се осъществява в течение на 14 работни дни. Нейната стойност е с 15 % по-висока от стойността на стандартната услуга/поръчка.
Трябва ли лично да присъствам при доставката на мебелите?
  • Не сте длъжни да присъствате при доставката, но трябва да ни осигурите достъп до имота.
Какви са условията на плащане? - Стандартен вариант::
  • 70% авансово плащане след подписване на договора/поръчката.
  • 25% плащане 5 дни преди доставката (ние ще ви уведомим за това по-рано)
  • 5% окончателно плащане до 5 дни след подписване на приемо-предавателен протокол
- При 100%-ово авансово плащане на сумата по договора, получавате отстъпка в размер 3%. Какви са начините на плащане?
  • По банков път – чрез банков превод;
  • Онлайн чрез кредитна карта VISA или Master Card;
  • В брой в офиса ни във Варна.