Facebook Pixel
Проектиране на втори живот

Проектиране на втори живот

През 2006 г. second life беше заобиколен от шум и се превърна в медиен и корпоративен любимец. Големи американски компании от NBC, универсални до поръчани от кока-кола присъствие в играта. Американското облекло беше сред първата вълна от модни търговци на дребно, които преминаха виртуално и отвориха магазин в SL, присъединявайки се към Adidas и Reebok. Оттогава повече от 85 процента от създадените аватари са били изоставени. Бяха публикувани вълна от статии за това как маркетолозите не получават очакваната възвръщаемост, колко изоставен е SL и как повечето жители са донякъде безразлични към големите компании, които отварят своите виртуални магазини.

Въпреки че това явление все още може да изглежда малко необичайно за някои, то със сигурност е наклон към богатото на технологии бъдеще, което ни вижда съществуването, което е отчасти реално и отчасти цифрово.

Едно от нещата, които масовата преса разбира правилно за SL е, че почти всичко е генерирано от потребители, една от най-големите силни страни на SL!

Аватарите от Second life са ценни клиенти - те имат парите, които да харчат за компютри от висок клас и високоскоростни интернет връзки, както и свободно време, необходимо, за да участват в SL. Не е чудно, че дизайнерските компании искат да използват SL за ефективен маркетинг, изграждане на взаимоотношения с клиенти и партньори и създаване на бизнес стойност. С толкова много места в SL за посещение, като магазини, кина, галерии - има какво да поддържате около 9 милиона аватари заети. Едно основно минало време изглежда е това на харченето. Валутата на общността е липовият долар, кръстен на разработчиците на SL linden lab (обменният курс е L$265 към US$1). През миналия юни/юли бяха извършени около 11 500 000 транзакции.

тенденции

Много PR агенции тестват водите на феномена SL – през май 2007 г. немската агенция „Trendbьro“ покани 40 души в техния SL „corecon Convention Center“, за да участват в „Ден на тенденциите“, озаглавен „карма-капитализъм“, който се дефинира с трите думи: прозрачност, отношение и устойчивост. Имаше възможност посетителите на SL да разговарят с лекторите след разговорите.

дизайн на автомобил

В компютърно генериран виртуален свят, където пътищата са празни и колите са евтини, всичко е възможно. През ноември 2006 г. американската младежка марка на Toyota „scion“ отвори първия си автомобилен салон в SL, където хората могат да тестват гамата и дори да ги купят само за 200 липови долара. Само през първите два месеца scion продаде повече от 500 виртуални коли. Скоро последваха и други автомобилни компании, а сега в SL има процъфтяваща автомобилна култура.

Nissan направиха едно по-добро – раздадоха своите модели „sentra“ безплатно на един вид гигантска вендинг машина и предоставиха писта „loop-d-loop“, която се противопоставя на смъртта, за да ги тествате. Изглежда, че каскадата се оказа популярен с около 20 000 сентри, раздадени от отварянето на автомата.

През април тази година италианският автомобилен дизайнер Джорджето Джуджаро обяви, че ще представи своите концептуални автомобили на SL за тест драйв.

дизайн на мебели

През юли 2007 г. американската компания Steelcase обяви конкурс за дизайн на столове SL, като спечелилият дизайн ще бъде представен в магазина SL Steelcase ...

Италианската компания Moroso има своя собствена виртуална централа, която разбира се е обзаведена с техните емблематични парчета от хора като Марк Нюсън и Патриша Уркиола.

моден дизайн

не е изненадващо, че дрехите, прическите и аксесоарите са толкова привлекателни за осъдените на втори доживот, всичко това е част от индивидуализирането на външния вид на онлайн персоната на играча.

Подобно на офлайн модните дизайнери, осъдените на втори живот могат да прекарат часове или дни в скициране и разработване на текстурите и шарките на дрехата. „Не е различно от правенето на истинско облекло“, казва 26-годишната Алиса Ларош, която започва да проектира дрехи за SL през 2004 г. с името на аватара „aimee weber“. Нейната линия първоначално се състоеше от клубното облекло, което би носила, ако нямаше ежедневна работа като уеб дизайнер. Преминете напред към днес и Алиса вече няма работа за този ден. Нейният онлайн дизайнерски бизнес е на пълен работен ден, подпомогнат от успеха на нейната мода и други договорни работи, като например подпомагането на американските облекла да пуснат техния SL магазин.

зона за таланти

Всеки, който има Photoshop, може да стане моден или индустриален дизайнер и да създаде каквото пожелае.

Но в момента младите дизайнери все още не желаят да представят колекциите си на SL. Статия на страницата за стил на SL lindenllifestyles.com насърчава новите дизайнери да се включат. Сайтът включва подробна статия за това как новите таланти могат да се рекламират в SL и блог веригата, обхващаща модата и пазаруването, за да подобрят своя виртуален имидж.

кауза за домашни любимци

Защо да организирате истински протест, когато можете да го направите виртуално? Това направиха Стела Маккартни и PETA (хора за етичното отношение към животните) тази година. През юли имаше мирен протест срещу козината на виртуален остров, създаден специално за случая. Докато бяхте там, вашият герой можеше да облече тениска с лозунг, който гласи „Предпочитам да бъда пикселиран, отколкото да нося козина“, да дари виртуални пари, които могат да бъдат конвертирани в твърда валута от PETA или просто да се насладите на виртуалната английска провинция заедно с маси за пикник и щанд за вегетариански бургери на Линда Маккартни.

втора продължителност на живота

Като оставим настрана проблемите с авторските права, вторият живот все още продължава да расте. всеки месец все повече и повече компании се впускат във виртуалния свят в търсене на възможности за бизнес. Постоянните нива на хора скачат на колата, каквато и да е професията им в реалния живот, в търсене на нов дизайн за цял живот. Втори живот - вашият свят, вашето въображение.

Информация от:

www.designboom.com

www.secondlife.com


Добави коментар